9/27/2014

Anne...


 Hum, hi everybody.
Anne’s name sounds like “donkey” in French, "Âne". But I can tell you she is no donkey ! Because, she is very clever and she doesn't have the same voice , in fact she has been singing in a choir for 6 years !
I find her very friendy and dynamic, because when we are all tired and when we don't want to work, she is here with her broad smile and her good mood. It is very pleasant to see a cheerful girl like her at 8:00 am on Monday morning, I garantee you !
Despite her short size, I find that she has a strong personnality, she doesn't let others tread on her toes and she is very playful and gregarious.
So, this is Anne.



Anne est tout sauf un Âne ! Je la trouve intelligente et je pense que sa voix est beaucoup plus belle, puisqu'elle fait partie d'une chorale depuis 6 ans !
En tout cas, je la trouve vraiment sympa et dynamique, parce que tous les matins, quand nous sommes tous fatigués, et que nous n'avons pas envie de travailler, elle arrive avec son grand sourire et sa bonne humeur. C'est vraiment très agréable de la voir un lundi matin... Je vous le garantie !
Pour finir, malgré sa petite taille, je trouve qu'elle a du caractère, qu'elle ne se laisse pas marcher sur les pieds et qu'elle est très joyeuse et sociable !
Voilà, tout ça c'est Anne.

Y.

Aucun commentaire: